Top nagrada ljeta 2014.

Zahvaljujući sponzoru Tehno Trade d.o.o. ovog ljeta imamo pravu poslasticu za nagradu:

tablet

fotografija nagrade: tableta Hp Slate 10
Slijedi nekoliko detalja da se bolje upoznaš s TOP NAGRADOM 😉 :

(više informacija možeš saznati klikom na fotku tableta)

Operacijski sustav: Android™ 4.2 (Jelly Bean)
Procesor: Marvell Dual-Core PXA986 (1.2 GHz)
Zaslon: 25.4 cm (10″) diagonal HD ultra wide view LED multi-touch (1280 x 800)
Prostor za pohranu: 16 GB

Nije loša nagrada za knjigoljupca-tehnikoljupca, zar ne ;)?! :mrgreen:

PAZI! Jedan je tablet, a dva su bloga – zato daj sve od sebe!


Pusti prste da se rasplešu po tipkovnici – tablet će dobiti onaj tko pročita i prokomentira najviše knjiga i/ili onaj tko napiše komentare s opisima vlastitih razmišljanja, doživljaja, osjećaja, proživljavanja izazvanih čitanjem knjige


Savjet 1
: pročitaj komentare nagrađivanih komentatora prijašnjih ljeta, a bile su to bubamaranela, Kate, Bella’s Nudger i minaaddams.
I ne zaboravi: možeš komentirati i te stare postove i knjige…

Savjet 2: ne pišeš za sat lektire – opusti se, zaboravi na to što je pisac htio reći i piši o svojim dojmovima! Smisli drugačiji kraj knjige, naljuti se na lika i očitaj mu bukvicu… 😀

Poruka za kraj: tabletom možemo nagraditi samo jednog komentatora, ali zato odličnih knjiga imamo za sve koji se potrude! 😉

             

7 misli o “Top nagrada ljeta 2014.

  1. Jako mi je drago što ste spomenuli Kate, Bella’s Nudger i moju malenkost, jer to je stvarno velika čast 🙂 Hvala vam za sve ove godine što smo provele komentirajući i zabavljajući se, jer to je stvarno bilo, i još uvijek je, predivno iskustvo. 🙂 ❤

      • @knjiga za 5, hvala ti puno! Drago mi je što ti se moji komentari sviđaju, jer pokušavam unijeti sebe u sve što pišem, i često dugo razmišljam prije nego nešto komentiram da budem sigurna da će biti smisleno i lijepo sročeno. Još jedan put hvala, i nadam se da ćeš i idućih godina komentirati i sudjelovati na blogu 🙂 ❤

  2. ajme hvala ti @minaaddams što želiš da iduće godine i sudjelovat ću.Puno mi znači što ti želiš da nastavim komentirati na ovome blogu jer ti si stvarno fantastična , fantastično pišeš i nadam se da ću i ja jedne godine kao i ti pobijediti na ovome blogu!Ti si moj blogerski uzor ❤

Komentiraj